no more time for lies

Oj gud vilken dröm jag drömde. Jag umgicks med en tjej som jag just nu verkligen avskyr och vet ni vad det värsta var? Hon var hur snäll som helst och vi hade så jävla roligt! Men ibland så blir allting bara jättefel och jag tror hon är snäll och allting, men inte med mig men jag menar, ibland är det väl menat att man inte ska vara vänner med alla och jag skulle ändå aldrig byta bort det jag har mot att försöka bli vän med någon jag inte vill. Nejnej:) Var iallafall en dröm och kan inte annat än säga att den var bra men att det aldrig händer. Är ju inte bara en som avskyr mig för samma sak, sry:D

Pratar med en kompis nu om sådana som är otrogna. Hon strulade med en kille som har tjej och denhär tjejen ringde upp min kompis och skällde ut henne men hon har inte skällt ut sin kille? Alltså hurfan tänker endel? Om någon är otrogen så tänker man inte på den man är tillsammans med och då är man inte kär! Och människor som skäller ut personen som egentligen inte spelar någon roll alls i det hela har ju verklgen fått allting fel. Hurfan kan ni inte skälla ut den ni är tillsammasn med? Jag förstår det verkligen inte, för mig skulle det vara hejdå ha ett bra liv. Men jag är ju inte alla så=)

Nåja, nu har jag lättat på mitt hjärta:) Ska alldeles strax ut och springa, hade tänkt springa till min vän Sofia faktiskt:)
Jag är så glaaad, jag kan fan inte ens beskriva allting är ju bra nu det enda som saknas är min bästa malin larsson, hon smsade mig på självaste nyårsafton och jag blev så himla glad!=)
Lär dock inte få träffa henne när hon kommer hem eftersom jag drar norrut i några dagar och då tänker ni, kan man fara ännumer norrut? och Joho, det kan man;)  Kommer jag hem onsdag och DÅ SKA JAG TRÄFFA DIG MALIN!!! Och torsdag är det ju sthlm.Satan mitt liv är ju full planerat redan nu:p Och dagen jag kommer hem så fyller jag år:) wooooow!:)

Nej men gud så långt jag skrev, ska ut och springa nu men ni får ha det så bra:) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0