nöjd

TJEENIS! Är hos moa nu, igen: >
Vi har nyss ätit världens frulle och nu ligger vi här med varsin dator.. haha:D
Händer inte så mycket mer än dehär, klockan 2ska vi iallfall vara på norrmalmia

SERIEFINAL 16.00 PÅ NORRMALMIA ÖJEBYN-SANGIS!



Men sen tröttna jag direkt
Vilken äcklig andedräkt
Hans irriterande tics
Han är royalist
Jag förtjänar faktiskt något bättre
Jag lovar, jag kan fixa vem jag vill

Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
För lång eller kort eller smal eller bred
Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå
Men herregud, jag kan få bättre än så


Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta du kan få vem som helst. de är fan konstigt att nån vill ha dej överhuvudtaget.

2009-02-01 @ 23:36:06
Postat av: jossan

haha ojoj så synd det är om människor som inte vågar stå för sina åsikter! fjant:)

2009-02-01 @ 23:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0