oj

vilken händelserik kväll och natt, jag har nog gråtit för ett år på kvällen iallafall. herregud. Nåja, nu är det över och det är bara bryta ihop och komma igen, just nu mår jag bra iallfall=) Är så jäkla glad jag for och var med dömjen så jag fick se allting från ett annat perspektiv, alltså jväla puss på er=)

Nu till det lite roligare:D
Igår när jag var ut så var det någon som sa till vakten att jag var 91a, så han kom fram till mig och ville se mitt legg igen osv, jag förklarade för honom när jag fyllde år (vilket inte var sanningen) slapp visa legg och han fettrodde på mig:)
- "men jag tror dig (och klappade mig på axeln) " HAHA
Så säger då det SÅ JÄVLA ÄGD du personen är som försökte få ut mig, HAHA! jag har varit ut sen jag var 16 tror du seriöst att duska stoppa mig nu? eh na , tror inte det va=) Fyller för övrigt år om precis en vecka så då kommer jag börja gå ut lagligt iallafall=)
Är så glad ändå, sööötis=) fan puss alltså:D

Nu tänkte jag försöka fixa skjuts hem från storstrand, kanske går och hälsar på en sweet en stund annars: > Pössheei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0