okej

vi kan ju konstatera redan nu att jag var lite för full för mitt eget bästa igår, slog någon, bråkade och drog några porrdanser! haha men KUL hade jag=) tack tjejer för kvällen, synd den slutade så tidigt för endel av olika anledningar och får bara hoppas att anna, malin och annika vinner sin match nu så dom inte var nyktra i onödan=) haha

ska lägga upp väligt pinsamma bilder igår och ska berätta vad jag fick för roliga saker:D haha

haha fick en högklackad sko, kan ni gissa varför de bara var en? Jo därför jag kapa min klack på pdol när jag cykla och ramla sist. HAHA tjejer;) really funnyxD haha

fick rosa handbojer, vet inte dom tycker tydligen jag sak använda sånt:) haha kondomer som fan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"jag har aldrig" kortlek:D rosa trosor, rosa prinsessdocka, rosa RATTMUFF den är hur jävla ball som helst, ska ha den dirr jag kör nästa gång ;D haha presentkort på puls!!! underbart och tack för de tjejer, rosa blommor, EN TATUERING! eller moa,sanna och bäx ska betala min tatuering som jag sak boka tid för på måndag:)))))
cider fick jag, och  ni får inte bli arga om jag glömmer något för jag fick rätt mycket saker och jag är jätteglad över de=)) puss på er tjejer!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Denna helg vill jag höra om i morgon=)

självklar fick du ALLT i rosa ;)

2009-01-18 @ 13:33:15
URL: http://annade.blogg.se/
Postat av: Anonym

du ska få höra varenda liten detajl anna;) iaf det jag kommer ihåg:D haha

2009-01-18 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0