sthlm

Jaa, jag tänkte lägga ut bilder och säga vad vi gjort och sådär i sthlm:)

Iallafall vi började åka tåg (och jag vill bara förvarna er för bilderna, det finns inte en enda seriös eller fin bild)
 Sofia i tåget, det var så att vi hade liggvagn med två riktiga torrbollar så vi valde att lägga oss högst upp för att störa dom mindre, fungerade inge bra så vi gick och satte oss i en helt annan kupe:)
 För allas eget bästa så ritade jag över min mun och mitt högra öga, men jag åkte iallafall också tåg:] haha

Hela fredagen tillbringade vi på stan i sthlm, shoppade och hade trevligt sen blev vi hur lyckliga som helst när vi kom till hotellet och faktiskt upptäckte att det var riktigt fint!
 Den fina och framförallt sköna sängen:)
 Den fina toan :D
 Samt tv, bänk och typ världens skönaste ja den röda:D haha Best western time hotell hette det iallafall och jag tipsar om det, var hur fint och bra som helst:) Ligger uti odenplan också.
 Jag blev rikitigt glad eftersom jag trodde det skulle vara ruttet:] haha Och david säger dedär är pippi bild? eh whoot är ju bara en svans åt en sida, Pippi har TVÅ flätor utåt på båda sidor;)

Nåja, vi sov en stund, gjorde oss klara och började dricka vårat vin som för kvällen var "el nostro" eller något, faktikst riktigt gott men blev nog liiite för mycket kanskexD
 3vinglas och denhär tjejen var klapp!
 Jag hade lite stripp underhållning för soffe när det började bli lite för mycket i min skalle och har en raaaaaad bilder på det, men tänkte inte visa dom faktikst. Skäms nog bara:) haha
 Vi hade iallafall roligt;D
 Sa ju att det blev liite för mycket!
 tööötis soffe!
Nåja, vi dog vidare till Anna som bor i sthlm där var även Rossa och My, vi hade riktigt trevligt och for in till stan till något supermysiigt fik där jag cooltjej_91 fick köpa cider ohc öl, jag är så jävla ball!;) haha
Resten av kvällen var ett dilemma och så, men man måste ju göra fel för att det ska bli rätt ibland också:)

Lördag- Sofia var mest bakis och jag sov:)
 Hade inga bilder alls från lördag:S Så ni får en här på anna, rossa och my som är i hörnet. Vi var påväg n till stan iallfall :)

Söndag- bakisdagen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vi sov mest, sedan for jag och kollade på innebandy och på kvällen träffade vi min sthlms Martin och for på café 60, hur mysigt och bra som helst:)
 bakizzz_
 Somsagt jag for och kollade Älvsjö-öjebyn
bakis som sagt:D

Söndag natt hade vi riktigt jävla skoj måste jag säga, liter med kaffe, skratt, hopp i sängen, frukost klockan 06.30 osvosv:)
 Vi lekte inte stöta mark
 Någon ville inte bli störd (A)
 Om man zoomar in och kollar på ansiktsuttryck där så dör man, men ni kan ju tyvärr inte göra så:]
 vi lekte i hissen!
 Ena halvan av lobbyn, hur mysigt som helst:)
 hahaha som sagt, vi drack kaffe;)
 Jag fick minst sagt ångest och började göra situps, och armhävningar.. haha
cppcpp:D

Måndag- checkade ut kring 12, gick på stan hela jävla dagen........ Fikade på waynes med anna,my och rossa och åkte tåg hem. Efter klockan 00.00 så blev det tisdag och det innebar min födelsedag:]

 kööööööng!
 Jag var nådigt jävla less och ville bara vara hemma.
 sofia kääkar
 Jag fyllde 18 och firade detta med chips:D haha
Grattis till alla som läst och kollat på bilderna.
Slutsats- riktigt rolig helg med en grinig jossan som knappt hittade något på stan, grinade och skrattade så mycket att jag fick träningsvärk i magen=)

Sen måste jag bara få berätta om min lycka igår kväll. Har varit "ovän" men någon i ca3 veckor av onödiga orsaker. Iallafall jag har halvt som halvt gått under jorden och igår fick jag höra dom fina orden "jag saknar dig" och jag lovar du gjorde min dag gobbeeeeen! Tack för det och puss!

Nu ska jag ut och springa sen kommer min släkt och ska fira mig:) Pussheii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0