take a chance on me

hallå=) nu är jag mätt och belåten, fick palt hemma så jävla gott :D
Har ninte haft en bra start på dagen, trodde vi skulle ha innebandy på campus på morognen så jag gick dit och de tar typ 10-15min från stan, när jag kommer fram så  var det låst där så stod två städkärringar och bara kollade på mig och vägra öppna dörren? Vad var felet med det ens? haha
Nåja, jag skrev ett sms till hannah och fråga vart vi skulle vara och självklart skulle vi ju vara på skolan så det var bara att traska tillbaka till stan och ta bussen till skolan...
Kommer fram och då har vi fys på pilatesboll, var faktikst ändå helt okej:P

Fick för övrigt mvg i näringslära idag:D SÅ jäkla underbart:) Blir rent glad.
Blir innebadnyträning ikväll, hade tänkt gymma men ork fan it ska ta det imorogn faktikst =) Har bara idrott imorogn sen hem, och torsdag har jag bara idrott och datakunskap sen har jag helg och fredag ska jag till frissan:D yeye


Idag har jag och en karl pratat i 1helt år med varandra, haha är väl inte varje gång man räknar det men i dehär fallet så är de så=) Så bra jobbat däjv! pöss

Kommentarer
Postat av: Däjv

tack desamma jåss ;P

2009-01-20 @ 19:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0