wiiihooo

Hallå! Nu måste jag bara berätta att jag ska göra största bedriften någonsin. Jag far inte på skolan nu med bussen som gick för 5minuter sen för jag har fortfarande lite ont i halsen. Men JAG HAR KLIVIT UPP? Vilken människa kliver upp 6.20 på morognen om dom inte ska och jobba eller på skolan? (jag ärstolt)
Just nu sitter jag och har ätit frukost och ska dricka te nu, ska starta igång med två inlämningsuppifter, ska ta den ena från fronter nu (den kommer vi jobba med på eftermiddan) Så om jag gör klart den så kan jag ju ringa Jonas vår lärare och fråga om vi ska göra något annat, annars är det ju bara jag stannar hemma:D
Anledningen till att jag ätit frukost redan är även att jag ska ta en liten tripp till gymmet om en stund mest troligt, har verkligen längtat efter att få lyfta lite vikter på senaste dagarna:D

Ikväll är det sista träningen innan sangis matchen och jag är nå så grymt taggad! Kan inte förklara, är dels hemma för att jag vägrar bli sjuk tills matchen. Jag har seriöst aldrig hoppat över träningar för sånthär så jag är riktigt stolt över mig själv, annars brukar det vara full rulle heeela tiden men jag tänker fan inte bli sjuk och så var det med den saken!! (nu får jag säkert äta upp det jag säger, ser väl imorgon) haha

Ska nog slänga iväg något sms nu och sätta igång med uppgifterna, ni får ha en riktigt bra dag=) puss

 jag tyck om er! <3
Ikväll gör vi en riktigt bra träning och vinner på lördag tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0