wiiiie

Jag somnade nog inte först igår vill jag bara tillägga, skrev ett brev kring 3 och det tog ungefär två timmar och jag säger då det, nu får de fan bära eller brista. Sista chansen alltså, sen är ju frågan om jag ens får iväg brevet men det ska väl inte vara några problem förutom att jag är så jävla feeeeeeeeg:D haha

IALLAFALLL! jag har pratat med min malin NU!!!!!!!!! Åh vad glad jag är, hon är hemma kring 3 kanske!:)))) Woooow!
Ska iallafall ringa hennes jojjebooi på någon timme och dra ihop så vi fikar någonstans massa folk så vi får träffa hon allihopa:) Hon har tydligen blivit fet också, säger bara my ass, är fan inte ens möjligt för den bruden:P haha

Fick ett sms klockan 7imorse om jag kunde jobba klockan 11 idag, yeah bra planering, jag vet seriöst inte vad jag ska säga, tog upp det senast i lördags att jag helst vill veta det någon dag innan men visst 4h före funkar ju det med.
Ska nog ta och ringa Matte snart och säga att det blev inte av riktigt.

Blir nog somsagt utgång ikväll, jag med min glappkäft sa ju dock jag skulle till Ls ikväll också + att jag har sagt jag ska ut till andra. Ibland är jag allt bra dum. Nåja, ska faktiskt röra på tuttarna nu och sola samt träna=) heipa!

 Bruna och snygga!:) Observera att malin hade varit i grekland innan:P haha;>


Tror dehär är en låt typ Malle och Ls skulle säga handla om mig. he he hhehe hehe h

Seven days a week, every minute of the day.
Oh whooo oh oh, Whooo oh oh.
I've been thinking about you and what you've been up to.
Seven days a week, every minute of the day.
Oh whooo oh oh, Whooo oh oh.
Girl you're living in danger you're sleeping with strangers.
No nothing can change us, no nothing can keep us from falling, from falling.

We've been talking on the phone for hours and hours.
You can give me a call whenever you like to.
And if you would fall you know I will catch you.
Yeah I'll stick around, I'll be right beside you.
Whooo ohh ohh..
Girl you're out of your mind, you're my partner in crime.
And I'm sure you had your reasons you change 'em every season.
Hold on, hold on.
I'm taking a vacation, I'll see you at the station.
Hey, Hey, Hey.

THE SOUNDS-SEVEN DAYS A WEEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0