wooow

Okej, nu är det såhär att det är inte okej att se ut som jag idag varje dag i veckan. Men måndagar när man sovit 4h så är det faktiskt helt K! Sen när man går på johnbauer gymnasiet i skellefteå så har man inte speciellt många att visa upp sig för, möjligtvis sin idrottslärare och även mentor. Men hur mycket bryr han sig ens? :) haha
Vi kan ju börja nerifrån, joggingskor, stora svarta mjukisbyxor, grå stor hoodtröja, en storboll på skallen och har haft mn stora mysiga halsduk med typ 5olika färger:D haha

Nu däremot har vi nyss ätit lunch och jag fick så JÄVLA ont i magen, måste vara mjölken. tror fan jag är mjölkallergiker:( jag kan inte vara det, mjölk är ju fan det bästa jag vet! åååh.
När jag kommer hem senare idag ska jag äta sen är det träning på schemat har möte innan så får se hur lång tid allt tar.

pussed

 såhär jävla full och snygg (tyckte jag då) var jag i lördags, men SOM jag hade roligt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0