you are wrong, fucked and overrated

hooollllaaaaa! Satan, glad tjej_91! Alltign har ordnat sig för lördag, parteeeey för mig=) Så himla kul:D

Är på skola nu, försov mig ju igårxD SÅ jävla kass jag är, och imrogon är jag ju ledig så en dag har jag varit på skolan, är ju underbart:D Och enda jag hafr idag är idrott och nu efter lunch har vi datakunskap eller nå? Då man it  vejt.
När jag kommer hem blir de käka middag och innebadnyträning<333 Fyfan när jag träna i tisdags insåg jag verklgein hur mycket jag älskar dendär sporten=)

Och vet ni? jag kan sova!! jag lägger mig bara och somnar, är ju hur underbart som helst och jag har ett leende på läpparna hela tiden:) Att man kan bli så lättad och glad av någon är ju galet!  Firends for evvah? haha
och sen att allt rullar med den andre är ju puss! ååååh lycklig tjej:)

nej nu ska jag och min gladhet lyssna på bra musik och tagga för träning och match imorogn:D PÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0