bäst

hej!
Nu sitter jag i min "hiphop" tröja och ska snart dushca hade jag tänkt, är inte så fresh!
Agerade husmor åt erik för en stund sen, oki skoja han gjorde maten. Han kom och åt  lunch med mig =)
Nog för att jag ätit lunch med honom sen tisdags men ändå!

Iallfall, igår var jag i skellhell å spela innebandy, kul! Tanken var att jag skulle hem och måla men tydligen så behövde jag inte det och jag var då ändå så sjukt trött. Hade tänkt vara med malle också men hon svek ;) Så sov med min karl.

Idag blir det att jobba från 14-18 inet så speciellt länge men tar ändå lite på krafterna;) hehe Efter det blir det att fara till rosvik och fira jullanpullan som fyller år idag så grattis gomman :) hade tänkt vara med empa med om hon har tid å ork vill säga :] Vi flyttar även idag, jag har inte rört ett finger, ser förjävligt ut i mitt rum undrar verklgein hur det sak gå. Får väl se om det blir en natt i min säng i nya hemmet idag..

Ni får ha det så bra iallfall =) puss

Kommentarer
Postat av: Emeli

att det var en bra komentar av han, men efter jag skickat mitt första tomma så blev det nå lagg och jag kunde inte skicka det:P

2009-07-02 @ 13:57:23
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0