"den lilla fittan"

Ja, är irriterad. Läser en bok och en tjej i den skulle jag kunna döda nästan. Ja well hello om man skulle komma itllbaka till verkligheten då Jossan?=) haha
Nä, men allvarligt en tjej i boken (fittan) bokstavligen snor hennes bästa kompis pojkvän ifrån henne samma kväll som killen hade tänkt fria till kompisen. Hur schysst är det på en skala?!?!?!?!?
haha nåja ;)

Iallafall, tänkte komma tillbaka till verkligheten nu^^
Ikväll har jag sett film och snackat skit med moa,bäx å lina. Hur trevligt som helst :) Sedan har jag läst och nu satt jag mig här, är inte det minsta trött vilket är väldigt irriterande.
Nys fråga nyss om jag ska med till göteborg, jag menar why not liksom? Är väl lika när jag ändå inte gör något ;D haha

Imorogn däremot vet jag inte ritkigt vad som händer, men blir det bra väder så är havsbadet klubbat. Annars kanske jag far och målar och på kvällen är det innebandyträning!

Ha det bra iallaflal :) Pöss


Kommentarer
Postat av: Lisa

Så söt du är Jossan :)

2009-07-15 @ 09:38:36
URL: http://lisaaberglund.blogg.se/
Postat av: Jossan

tack så jättemycket Lisa! :)

2009-07-16 @ 16:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0