hero for a day!

Som jag gjorde goda gärningar igår/inatt.
Först skjutsade jag hem min sötis från skellefteå som höll på frysa ihjäl kring 1tiden. Skulle även tillbaka för att vara scenvakt för innebandyn från 04-07.00. Var inte alls taggad men Erik fixade en termos med kaffe och bullar åt mig och Lisa så det gick faktiskt riktigt bra.

På vägen tillbaka till Skellefteå möttes jag dock av en man som hade stannat med bilen och jag tänkte "vafan jag hade ju fått panik om det hade varit jag" Så.. jag stannade och hjälpte honom att bogsera bilen så det kom igång igen. RIktigt stolt!
Mannen var så tacksam och glad så det värmde riktigt i hjärtat :)

Har inte sovit många timmar, kom till erik kring 5i 8 kasnek, höll stumt från skellefte vill jag lova, tror aldrig volvon har g ått så snabbt ;)
Sov från halv 9 till 12 typ så är faktiskt lite trött. Ikväll får jag se om det blir fest, Danne ska nämligen spela på sjöbodan så känns som om jag borde fara dit.

Ja juste! Idag har jag även sett watercross där min kusin körde skoter på vattnet. Dock gick det inte så bra för honom men visst är man ändå stolt. Min gullkusin :)
Nä, nu blir det gomat och ett vinglas :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0