its the right time

hej!
Det blev en fest igår trots allt, förfesten var i svensbyn hos jens. Det var trevligt och man fick veta ett och annat, som jag kommer skratta sen när jag ska höra förklaringarna till endel saker:)
Sen blev det utgång på pentan, inte alls speciellt ballt men man känner sig då lite uppskattad iaf! haha

Jag bestämde att jag och erik skulle hem när han sa att han hosta blod, då vare bara gå så kring halv2 gick vi först och åt på bigboy å sedan hem till mig och sov.
Idag däremot så vakna vi kring 12 och jhar bara myst på sen dess:)
Skjutsade hem honom för en liiiten stund sen.

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, erik prata om film för kan lova att jag itne ska röra mig många meter:P
Nåja, ha det bra :)

puss på erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0