no mercy I'll do it again

Hej!
Nu gör jag ingenting, erik for för.. ja okejdå nu är det väl någon timme sen men har dushcat och gjort mig klar efter det.
Vi åt middag och såg på tv, mys :)
Nu däremot hade jag snart tänkt fara iväg någonstans, vart vet jag inte. Erik skulle ringa iallfall, blir väl ante först skulle jag tro. Känner mig handikappad när alla mina närmaste vänner är i sthlm, varför följde jag inte?
Känner mig som en pain in the ass när jag följer domhär överallt, nåja en dag till.

Ronny, Jonte och mamma for till någon stuga idag med en annan familj hade jag vetat att jag hade haft den hostan jag har just nu igår så hade jag nog också följt med för jag får inte träna för mamma. Jobbig hosta är det också, riktigt irrterande faktiskt :P

ska fara iväg nu, puss!


grattis lillebror på 15års dagen! I ÄLSK DÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0