oj

det har hänt mycekt nu. Pdol har varit och det var hur roligt som helst! Men nu är det över och jag skulle gärna ha det en gång till denna sommarn.
Får se om det blir lk i helgen.

Just nu är jag hos min sötis, han är på jobbet och ska skriva nå grejer när han kommer ska vi fara och äta någerst. Han är då it ens på bra humör så får väl se hur denna dag slutar:P
Igår var jag hos frissan å klippte samt färga håret så nu mina vänner är jag rödhårig så det sjunger om det och känns som om jag inte har nå hår kvar:P

Så nu kommer min glada karl... puss!;D

Kommentarer
Postat av: Anna

lägg ut en bild så man får se=D

2009-07-28 @ 12:27:56
URL: http://annade.blogg.se/
Postat av: Jossan

ja men jga har ingen kamera att ta med, men de kommer väl upp så snart ;D

2009-07-30 @ 18:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0