thats life

Vakna inte riktigt på rätt sida idag, känner mig grinig och på dåligt humör och har verklgien ingen anledning till det. fyyyfan.
Iallfall igår var jag med mina girlfrieeeeeeeends och såg på bio, the proposal och som den var bra! =)
Sedan for vi på nodo en stund och sen hem till mig å då kom även david, blev en körv på shell och sedan lite bilåkning med ante för att avsluta kvällen med erik.

Vet it rikitgt vad jag ska hitt på nu, erik å ante for till lule och jag kände inte alls för att springa omkring och vara grinig med dom två, inget att rekomendera kan jag lova.
Sååå, om man skulle fara och måla i rosvik och tänka på nå annat kanske, tror det skulle vara ganska skönt nog för att ordet måla gör mig grinig direkt:P
Får se vad det blir ikväll, förmodligen kopisar och innan det en springtur, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0