underbart

Igår tog jag och mallan en tur till rosvik för att hänga med jullan, och trevligt hade vi. Åt filbullar, drack kaffe och "hårt bröd" som annika nyberg säger.
Kring 12snåret bar det av hemåt och malle hem för att ladda för denna dag när hon ska se brittan i globen med amanda och ls, lite ångrar jag nu att jaginte följde. Men mest bara för att det är sthlm, inte för att jag är så taggad på brittan.

Iallfall, jag for till antes place igår där erik och plupp även befann sig, vi började se en film sen blev erik och ante hungirga, SUPRISE...
Så vi for så köpte dom mat å sen tillbaka till ante för att avsluta filmen vilket vi inte orkade.

Blev att sova i bojjn och vi vaknade rätt sent idag men vi hann ta oss till hammenviken idag jag, erik å ante så lite färg har man förhoppningsvis fått:)
Nu har erik nyss skjutsat hem mig och jag väntar på mina vapendragare moa och bäx, även lina kommer. Ska bli riktigt trevligt :)

hejdå!

erik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0