update!

Sorry att jag inte har skrivit på ett tag. Har flyttat så har inget internet och har varit upptagen heeela helgen! :)

Fredag- Mat med David och sedan beachparty. Förfest på antes stuga som var hur sjukt trevligt som helst:) Hängde med alla det äldre och på ett eller annat sätt så visste man vem alla var, allt från tandläkarsköterskor till kusiners kusin, nej det var riktigt trevligt!
Blev dock alldeles för full så erik tog hem mig klockan 12, han var inte nöjd det är ungefär det jag minns. Men förfesten var klockren!
Blev tydligen bjuden på middag hos ante också (Lotta, antons mamma) Hade bjudit mig på middag i lördags, det är ju sybnd att man blir så full så man knappt kommer ihåg något, så förlåt mig Lotta!

Lördag- Upp på morgonen, skulle iväg och jobba och kan tala om för er alla att det var inte roligt! Fy jag mådde jävel när jag stod där och skulle vara trevlig, men jag blev klar tillslut!:) Sedan bar det iväg till Mickes 50års kalas för att servera, äta mat och dricka gratis alkohol. Och det var lyckat! Maten var så god, alkoholen klockren och gamfolket underbara!

For dock till Havsbadet kring 10, till empa först och sedan in på området och lördag stannade vi kvar till säkert 3 iallfall. Och trevligt var det, mycket trevligt!
Dansade med någon 50+are, fick komplimanger, såg coverband, lite jerry williams och var med bra människor :)

Söndag- Ja, igår så vaknade jag och erik först kring 10, inte bakis alls. Vad hände där?! nåja, vi somnade om kring 11 och vaknade 1 kanske så fick vi våfflor som eriks snälla mamma hade gjort, och he satt fint!
Vi for och kollade på koffas nya lägenhet som var riktigt fin, sedan ängeln där det blev en god sallad och sedan vidare till koffas hus för att se film där hans pappa har gjort någon slags "biosalong" coolt!
Jag slutade hos erik, han skulle egentligen ha semester i fredags men stackarn jobbar idag. Men efter idag så har han semester, yay :)

Nu ska jag äta något sedan ringa någon kompis och hitta på nå :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0