världens bästa

Hej! Gårdagen blev allt annat än tråkigt!
Vi for till ante och gjorde nada, jag lovar! Sen började vi skämta om att vi skulle festa och ante som redan hade insett att vi skulle dricka denna kväll satt hemma utan tröja, spela tvspel och drack öl. Vi skämta vidare om att vi skulle supa oss redlösa och sedan klubbade vi att det ksulle bli så!
Var en massa färdandes överallt innan vi kom fram till Fragge där förfesten hölls. Hämta pengar, hämta öl,vin sprit och allt vad vi skulle ha.

Det var jättetrevligt hos Fragge, går det att ha annat än trevligt me domdär killarna? Nä vet ni, jag tror it de :)
Dock så klassas jag tydligen också som kille men it vetja? haha!

Iallafall när vi var på Kalles kom även Ida och hängde med mig/ oss och det var ritkigt kul det med. Tror faktiskt inte jag har skrattat så mycket med/åt erik på en och samma kväll. Haha på vägen till shell, inne på shell, påväg till mig ohc hemma hos mig- du är så jävla bra :)

Nu har jag nyss skjutsat hem min karl, sitter och lejdar mig.Tänke byta sängkläder och städa mitt rum sedan läsa min bok och ringa Ida! Pusspuss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0