what a night! haha

haha ja herrejävlar.
Har varit på amandas stuga i alhamn och bara myst och som jag behövde det, ni är jävlat guld värda och bäst!
Nu till det roliga.

Nä vi skulle hem så hoppade min bil ovanligt mycket, konstigt tyckte jag... Min tankmätare som är trasig brydde jag mig inte om tills hela bilen stannade mitt på vägen i ersnäs.
Jag försökte i säkert 10min att få annika å ls i bilen framför mig att förstå att det var nå fel på bilen genom att tuta, blinka ja gud vet vad (jag hade slut ström i telefonen)

Tillslut när jag väl stannar förstår annika att "nej men oj det kanske är något fel" Så hon backar och kommer och vi bestämmer att dom ska till antnäs och fixa bensin för att se om det verkligen är där det sitter.
Jag väntar på att dom ska komma tillbaka och annika ringer och ger mig informationen att det inte gåt med mitt maestrokort, nehe.. Men vadfan gör jag då?!

Vi ringer amanda,malle å julle som kommer från stugan alla skrattandes, även vi!
Amanda, jagå julle tar amandas bilö å hämtar bensin i hopp om att det ska funka. Och visst gör det de och nog tog jag mig hem tillslut.

På hemvägen moona även Ls åt mig, haha!

Slutsats: Underbar tjejkväll med ett vanligt slut, och självklart skulle det hända optimisten Josefin Sandlund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0