you can't blame me for trying



Hejhej hemskt mycket hej!
Idag har jag varit på havsbadet med amanda,ante, erik å jocke skönt å få sola lite någon gång måste jag säga :-)
Får se vad som händer ikväll, har faktiks ingen aning men förmodar att jag ska vara med mina lovely vänner :)

Igår var jag i skellhell å träna innebandy! Jag älskar dendär sporten skulle kunna döda för den typ:P Sen på kvällen var jag med malle, annika å matte. Vi såg film och myste på :)
Hämta mamma,ronny å mammas systrar hos teija (som även hon är mammas syster) I rosvik där det hade varit fest. Och som dom höll igång i bilen (mest mamma då) Fick ändå ett "ni är bäst" när jag och erik lämnade av dem, det värmer ju faktikst i hjärtat :)

Snart däremot ska jag ta en springtur, ska bli skönt och få rensa tankarna. Känns som att jag inte gör annat än funderar på massa onödiga grejer nu för tiden, orkar inte :P
Har förresten en lägga i skellefteå mest troligt, en stor 1a på sjungande dalen, woho! :)

Kommentarer
Postat av: Rebban

Men kul! :d NÄR FLYTTAR DU?

2009-07-31 @ 17:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0