det är fint

Hej hej hemskt mycket hej!
Nu har jag nyss dushcat och ätit lite, ska nämligen jobba idag på kvartan:O Någon som kommer ihåg när jag senast gjorde det? Nä, jag tänkte väl det. Jag kommer fakitkst inte ihåg själv så antar det blir att stå i disken idag, jaaja är väl inte hela världen är ju ändå måndag så är väl förhoppningsvis inte smockat med folk :)

I lördags blev det en öl på nogo, brännboll, grillning och kurragömma med dunk. Kan lova att det var längesedan jag hade så kul! :)

Igår fick jag vara med min pojke och vi kolla på våran nya lägenhet sedan for vi till havsbadet där empa hänger och även johan å ante kom. Vi spelade kubb men vi blev ovänner, skulle mest vilja säga att jag och Ante blev det men vi slöt fred tillslut :) haha
Satt och prata bajs och kiss i typ en timme? Väldigt moget måste jag säga men ganska underhållande att lyssna på puckona:P haha

Sov även med erik, yaay =) Och han smörjde in hela mig igår så var som att jag fick massage över hela kroppen, skönt!
Och nu imorse fick jag då veta att jag skulle jobba så nu sitter jag här hemma, nyduschat och nyss ätit ska föna håret nu ohc sminka mig lite så man ser ut som folk.
Ha en bra dag :) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0