don't make a sound

dooh.
Okej hallåå! Lägenheten var inte alls i min smak men så är det ju alltid när jag ska flytta.  Omtapetsering och fixning i köket så blir det nog bra.
Dock skönt när det var över och undervåning och två balkonger (jag försöker verklgein vara positiv) haha

Nåja, igår såg jag lägenheten, surade en stund och sedan for jag till erik för att sova där. SKönt å komma bort när man är sur på mor sin:P haha

Jag fixade g i matte! Fyfan så jävla skönt, trodde it jag skulle fixa de:P haha
sen har vi även vunnit i brännboll idag, våran klass måst ju vara bäst;) Imorogn har jag bara avslutning klockan 10 och sedan sommarlov : )
nu ska jag prata klart med erik i telefon hade:) pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0