fotboll

Jo, nyss kommit hem från pites match. Dom spelade mot ume och det blev 1-1, riiiktigt bra spelat av pite idag! Jag menar, ume ligger ändå 1a med 27p och pite typ 10a? med 4p:P

Nåja :) Snart ska jag nog vara med min emma, väntar bara på att hon ska duscha och sedan får vi se vad vi hittar på:)
Imorgon ska jag och fortsätta min målning på det stora huset om vädret tillåter och på kvällen blir det att testa innebandyklubbor, kläder och träna i Skellefte. FYFAN vad jag är taggad!!!:) fatta innebandyklubbor?"?!?!?!? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH:D:D
Dock så är jag nervös för löpträningen, jag är inte fit for fight just nu vill och kan jag lova.. Fattar it hur jag kan ha blivit så satans lat, jag som brukar träna som ett cp och få världens sämsta samvete om jag inte gör det.. Nä nu är det skärpning på hög nivå!
Sen måste jag även ringa till umekillen imorogn och fråga om jobb.. Samt ringa öjebyns förening, not fun..
Jaaaaaaja:D Ni får ha det så bra:) pöss

 serieseger. Som jag kommer sakna mitt lag... Men hey, vem säger nej till elitserien? inte jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0