hejhej hemskt mycket hej

hej!
Nu har jag nyss kommit hem, har suttit i bilen i princip hela dagen känns det som.
Men först tänkte jag berätta om igår: )
Vi fick välja ut två klubbor fårn canadien och jag valde samma som jag hade förra året fast den nya "designen" så jag är nöjd! OCH NÄSTA ONSDAG BÖRJAR VI TRÄNA INNEBANDY INOMHUS!!!!!!!!!! jag är överlycklig :)))))
Har även en lägenhet mest troligt, en etta bakom sporthallen, vadå perfekt?!

Nåja, jag är nöjdnöjdnöjd och glad så det bara sjunger om det! =)

Igår sov jag med ekkepekkeeee och idag var det ne tung uppstigning för honom:P haha Själv sov jag och vaknade halv 12 typ åt frukost och sen kom eriks mamma så jag höll henne sällskap under hennes lunch =)
Nu senare under dagen så bestämde vi oss (jag, malle å emma) för att fara till lule så jag skulle byta in min klänning som är förstor på monki och kom hem med något helt annat :) En kort sweatshirt typ i aprikos/rosa aktigt, skitsnygg! och ett linne med nå blommönster på, plocka bara på mig det och har inget svar på varför jag gjorde detm en nog funka det helt klart:)
Näääää, nu ska jag piggna till och sedan ska vi nog och grilla massa girls, blir nog skoj! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0