here we go again

ja, tagga! ska snart fara till skellefte men som tur är så ska jag köra bil idag, har dock  två matteprov och som vanligt så har jag inte brytt mig om något så kommer inet klara dom. jaaaaaja..
Sitter hos Erik nu :) Han for och jobbade imorse, typpp kvart i 7? sköööönt å ligga kvar i sängen kan jag lova ;> men lite synd var det om honom :)

Nåja, nu till helgen! Den har fakitskt varit riktigt bra :) I fredags blev det att sityta ute med nå tjejer, fotboll och även se film hos ls :) På kvällen sov jag med ekkee.
Lördag var det ju sådär väder så vi låg kvar i sängen till typ 1 och sen när vi gick ut då så var det finfint väder så jag och erik sola till typ 3-4? skönt!
På kvällen var det 18års party hos soffe och jag som inte hade tänkt festa slutade upp fullast på stället typ, eller nä camilla var fan värre:P

Jag och Empa köpte någon grogg för mycket på pentan så mina minnesluckor från när jag och erik kom hem är ine i bästa skick, vi somnade till och me med kläderna på:P haha
Igår var det ju sjuuukt bra väder så vi låg och sola och jag trodde jag skulle dö för att jag var så bakis men då kom till min räddning Anton Lundström som var ännu merbakis än mig så jag slutade snabbt att klaga och kollade när han la sig i fosterställning i skuggan ;D haha! Även empa kom och solade med oss, blev även glass och sallad från ängeln :)

På kvällen blev det en film som inte var helt ok hos plupp, självklart så var det jag som valde men skitsamma :)
Jaa och sen forj ag och erik hem till honom å nu är jag här och ska snart börja rulla mot skelltown. är fakitkst riktigt otaggad men sak hämta upp anton i byske så kan bli kul :)

Förlåt för mycket läsning men så är det ibland ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0