jag antar det finns nån du skulle ringa om jag inte fanns

Hello! Lyssnar på musik, orkar inet sola samtidigt som jag har ångest över att jag itne gör det:P Börjar jobba 2 så vafan :P haha

Igår var jag helt död typ, jobbade till 6 hade ont i skallen, for till pappa och åt mat och spela tvspel osv, for hem en stund och var helt död sen ringde erik efter han hadej obbat klart vilket var krign 9 (jobba över) Så då sov jag med honom. Skönt och inte göra så mycket, var så otroligt trött. Han är för övrigt hur bra som helst.

Idag ska jag jobba, springa och sen får jag se, ska kolla vad mina vänner gör två dagar utan dom är lite småtungt ska ni veta:P

Nä, nu ska jag sluta babbla och ta en dusch :)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0