kuljul

jätteroligt har jag nu, verklgein........
Sitter nu vid datorn min kära pojkvän var död så han har lagt sig för att sovao ch inte nog med det, i ett annat rum för jag pall då inte sova nu så förstår de är lite irrterande med någon som sitter å knapprar å allt vad jag gör. Om man skulle ta en löptur kanske? Har ju bara sprungit en idag lika och ta två.

Iallafall, idag har jag jobbat en stund var inte alls jobbigt tre timmar och gjorde nada.
Sen for jag och hämta ut mitt hmpaket så nu har jag äntligen fått mina kläder och skor =) Har även köpt en kjol och ett linne idag så känns bra :) For sedan på nodo med emma,lisa å issa=)

Imorgon ska jag även då jobba sen till skelltown och spela innebandy =)
Nä nu fick jag just frågan eller ett påstående av erik "SLÅR DU PÅ TANGENTBORDET ELLER?" Fel å sluta sura? =D
Nä, hejdå:D


 förlåt gubben och sov gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0