lalalalaaa

HEJ!
Nu sitter jag hos erik han har farit till syster sin och skulle göra nå me nå el:P haha kändes inte som att jag skulle följa med så här sitter jag=)
Förfesten hos Sofie igår var riktigt trevlig, sen blev det stan, plupp och pentan och jag hade svinskoj!

I torsdags var det också fest, jag följde med malle till pitsund där det var tältning och grillning
Vi badade och jag var uppe i en mast typ 50m upp i luften, så jävla kul! JAg älskar såntdär, höjder osv.
Jag somnade även i malles knä när vi satt ute vid elden så sov typ h totalt igår, är förvånad att jag fixade gårdagen!

Idag vet jag inte vad det blir men pizza med empa iallfall, kommer inte alls sitta helt fel:P
Nä. nu ska jag lägga mig i ekkes säng och se tv å vänta på att han kommer hem, kommer säkert somna =) puss

erik är brabrabrabra

haha jo förresten li som äger pentan kom igår "dedär är en bra kille, var rädd om honom" han prata naturligtvis om erik. höhööö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0