never ending story

Hallå!
Som det har varit stekarväder idag, har badat och bränt mig :P
Har även sett fotboll brommapojkarna + damerna, synd dom ska förlora hela tiden.

Imorgon blir det havs på dagen, halv 10 ska jag vara utanför malle å plocka upp henne, annika å jesseboy ska bli kul å träffa honom var längesen :)
När vi har varit där ska jag hem å duscha osv sen kom erik på den smarta idén att vi ska ut och äta tillsammans eftersom han drar till ajaur å fiskar i helgen, så är ju alltid trevligt å få träff karl en snabbis :)

På kvällen vet jag inte alls vad det blir men ska hänga med mina underbara kompisar och lördag blir det även havs då, volleyboll osvosv!
Är ju även psg så lär väl kolla någon fotbollsmatch :) På lördagkväll kanske det blir att fara och se tedgärdestadhyllningen eller vad det är, älskar ju teddan så skulle inte alls sitta fel :)

Nä, hejdå!: ) pöss

Kommentarer
Postat av: Emeli

det jag förstod :D

2009-06-26 @ 14:48:04
URL: http://emeliermebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0