no one sleeps when im awake

ja man kan ju alltid hoppas:P tror att det är gode många som sover nu faktiskt. Och varför gör då inte jag det? Ja detä r frågan, erik for på jobbet och jag kan bara inte somna om. jaaaaaaja smällar man får ta :P
Igår blev det att vi såg film hos ante, empa och jocke kom också =) Blev sällskapsresan och hur bra är inte dom filmerna?

Midsommar hade jag förövrigt jätteroligt, dock så är man ju dum ibland också men vad ska man göra?

Idag hade jag tänkt fara och måla men jag har fasen mycket ärenden idag som jag måste ta tag i är ju typ 10telefonsamtal, en vistelse på kansliet, stan osv.
Ska även ut och springa tror faktiskt jag ska gymma ikväll också, eller jag ska!
På onsdag ska jag träna innebandy!!!!!!!!! =))))

Nu däremot hade jag tänkt slå på twilight tills jag blir så trött så jag somnar, eller så ser jag den och sedan lägger jag mig ute om det är sol =)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0