oh så bra

Hej! :)
Har haft en superbra helg!

Fredag
For jag och Erik till hans stuga i arvidsjaur. Vi fiskade (jag fick en fisk), körde fyrhjuling, åkte båt (när vi fiskade), såg tv och bara myste. Perfekt fredag!

Lördag
Vaknade kring halv 11 kanske, gjorde våfflor och som det var gott. Myste på och började göra klart för hemgång kring 3.
När jag kom hem så gjorde jag mig klar för fest, och det var en riktigt lyckad förfest med massa roliga människor den får 10p!
For ut på pentan där det även var riktigt skoj måste jag säga och sedan sova med erik.

Söndag
Vi vaknade kring 11 typ, orkade knappt röra oss gick ner och åt varmkorv och kolla när eriks föräldrar tvätta fönstrena, hehe. Tog även en pn på någon timme och det var skönt det med.
Nyss var vi på max och åt, gott nanting!
Nu gör jag absolut ingenting, är faktiskt trött ännu. Ikväll ska vi och kolla på lägenheten som vi flyttar till första juli. gruvar mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0