ohlalla

HEJ!
Har nyss kommit hem från stan, är ju kvällsöppet;)
Köpte mig ett par nödskor. Saken var den att jag var helt lyrisk över ett par 10cm högklackade snygga jävla skor som jag kommer slå ihjäl mig om jag köper och dom kostar 800kr, så vet inte än. Måste verklinge tänka över dedär men gud så snygga dom var!
Iallfall, när jag väl skulle ta på mig mina egna skor så drog jag så hårt i remmen som ska vara baki hälen så den gick sönder, tråkigt... haha
SÅ köpte mig ett par skor som fakitkst är rätt fräna för 80kr ;)

Iallfall, söterik bjöd mig på mat idag på golden. helt okej gott måste jag säga. Men friterad kyckling är ändå godare på thai garden!
Sååå, när vi ätit skjutsade han hem mig och for iväg till stugan sin. Har varit på pentryt och druckit en öl med mina vänner också:)
Nu ska jag äta något för jag är svinhungrig? Och sedan sova ska upp tidigt imorogn och fara på havs!
Puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0