words are all I have to give to you

..you never seem to see it my way.



Heej!=)
Sitter och sjunger nu, heheee borde faktiskt sova men är inte trött och vill lyssna på min musik i lugn och ro :)
Vet ni? Träningen gick bra idag, jag är jätteglad. Jag skulle kunna leva för att få spela innebandy varje dag, det är seriöst det bästa jag vet. Tar bort alla tankar och jag blir så otroligt glad, sen på sidan av så är jag hur lycklig som helst också så tror det är en stor del tillatt det gick bra idag :) wohoo!!

Ja, mina vänner jag är så glad så glad, jag älskar allt just nu =) somsagt innebandy, mina älskade vänner och en underbar människa gör allt perfekt :) puss!

jag har fått tillbaka min telefon idag cokså förresten, kommer inte på hur man får bort knappljuder, svinirriterande:P Nåj, imorgon blir det ärende på morgonen sen hammenviken och steka baksidan så man ser någorlunda normal ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0