you said it was love for the first time, oh baby baby be mine

It's all good you don't have yo worry, Im not like that Im not in a hurry.


Hellooo! :) Idag har jag inte gjort något annat än sovit, förstår inte hur jag kan ha varit så satans trött!
Igårkväll var jag först och såg fotboll pites div4 mot saik å de blev 1-1, tyckte faktiskt pite förtjäna att vinna om jag ska vara ärlig :P
Sen for vi till Ida och såg film, kom på att jag ville se twilight innan jag skulle sova också så jag for förbi erik och skulle hämta den. Egentligen skulle jag hem och packa eftersom mamma har damp eftersom vi börjar flytta onsdag och jag har inet rört ett finger. Meeeeen när hon då hörde att jag var hos erik så fick jag stanna hur länge jag ville, hon älsk typ han mer än mig.. :P

Såå iallfall, jag sov med erik och som han hade damp igår (han kunde inte sova) fyy, grinig kille det enda jag tänket var att "denhär killen ska få sova själv några nätter nu" men tydligen så var det inte mitt fel :P haha
Iallafall så ringde han och väckte mig 1, jag vakan faktiskt halv 11 först och åt lite flingor men fick så ont i magen så la mig igen å slockna.

Nu försöker jag få med  mig Amanda på en simtur skulle ändå vara skönt å simma några längder, nog för att jag hatar det :D annars ska jag gymma å springa, nåja hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0