blöö

dålig dag helt enkelt. Far och flyg.

Nåja, hej: ) Just nu väntar jag på att moa ska bli klar med sitt möte så dom kan kommao hc hämta upp mig=)
hmm, jaa. Ork it förklara något:P roligast idag

Mamma kommer in när det är lite känslig i mitt rum

Mamma-Men vad är det??
Jag-nej men inget.
mamma- men jag ser ju att det är något.
jag- men de är inget..
mamma- är det *****?
jag- nä.
mamma- pappa?
jag-nä.
mamma- innebandyn?
jag- men det är INGET!
mamma blir lite frustrerad och säger:
Nehee! Men du kan ju iallafall tvätta bort sminket eller skaffa vattenfast mascara!
hahahahah så jävla knäpp mamma;)


AAAAAAAAAH EN LYCKAD SAK IDAG!!!!:D:D:D:D::D
träning 19,15 imorogn isf för 20,45! TACK GUD FÖR ATT DU FINNS NÄR JAG SOM MEST BEHÖVER DIG!

Kommentarer
Postat av: Knugen

Jesu apostlar som studenter

Och Jesus tog sina lärjungar upp på berget och samlade dem kring sig, Och han undervisade dem genom att säga:



"Välsignade är de som är svaga i anden.

Välsignade är de som sörjer.

Välsignade är de tålmodiga.

Välsignade är ni som törstar efter rättrådighet.

Välsignade är de nådiga.

Välsignade är de som är rena i hjärtat.

Välsignade är ni som är förföljda.

När något av dessa händer, fröjdas, för er belöning skall bli stor i Himlen.



Och Simon Petrus sade "Måste vi skriva ner allt det här?"

Och Filippus sade "Kommer det här att komma på provet?"

Och Johannes sade "Kan du ta det där en gång till?"

Och Andreas sade "Johannes Döparens lärjungar behöver inte lära sig allt det här."

Och Matteus sade "Va?"

Och Judas sade "Vad har det här att göra med verkliga livet?"



Sedan sade en av fariséerna, expert på lagar: "Det här finns inte med i kursplanen. Har du en lektionsplan? Finns det någon sammanfattning? Var finns läsanvisningarna? Kommer vi att få hemuppgifter efter det här?"



Tomas, som hade missat predikan, gick fram till Jesus personligen och frågade "Gjorde vi något viktigt idag?"



Och Jesus grät.



2009-03-05 @ 14:34:28
Postat av: jossan

HAHAHAHAH bra där!

2009-03-05 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0