boffe

heej
jag sitter i lillpite nu i boffes säng och hon sover här bredvid mig. Måste väcka henne snart alltså helt seriöst när jag är vaken och är själv blir jag hel psyk?!?!??! Får typ ont i hjärtat. jaaaaja
Ni får inte förvänta er ett superinlägg nu för jag är typ "hej det är joffan palla leva" som Ida sa till mig när hon svara i telefon en gång.
Seriöst då... varför är jag så jävla trög i skallen ibland? Fan jag hattttta mig själv just nu.

Hungrig är jag också, och inget fnuf och ingen skjuts till stan blir att väcka moa,äta söka upp närmaste ica och kolla patrik 1,5 vilket påminner om dig med....................
Hejdå alla nära och kära och ledsen för depp jossan^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0