bored


SENASTE
Personen du kramade?: Malle nyss :)
Personen du tänkte på?: :))
Personen som sov i din säng?: öööh, issa?
Personen du hade sex med? thiihi
Personen du skrev med på msn? öhh, david tror jag :)
Personen du var med?: amanda, malin ,linnea, anna, björn och patrik :)
Djuret du köpte?: ragge min kisse
Maten du åt? tacoos
Gången du spydde?: kommer inte ihåg =)

KOMPISAR:
En kompis du saknar: soffe
En kompis du älskar riktigt mycket: girls, david och nicke <3
Din bästa kompis: mmmmmmalin och bbbboffe
En kompis du glidit ifrån: sofia:/
En kompis du kommit nära: emma foppa forsberg igen, tack för det!: )


RANDOM
Stänger du av mobilen när du sover? nej
Vem såg dig senast naken? en söt
Biter du på naglarna? nää
Var du full senast du hade sex? nej :)
Har du kysst en polis? nej
Har du någonting att dölja? jo, lite
Kan du baka bröd? om jag vill och har lust
Vet du hur man frostar av en frys? haha nää


UTSEÉNDE
Hårfärg: rödbrunt
Ögonfärg: blågröna
Längd: 1.68 tror jag
Skostorlek: 37-38
Ålder: 18


KÄRLEK/SEX
Har du en kille/tjej just nu? njaa
Gillar du någon? mmm :)
Vem? - en söt en
Har du haft sex? Ja
Har du haft många förhållande? njaaa;p
Vad har du på dig nu? beiga chinos och svart adidaskofta :)

VEM
vem är i rummet med dig?  ingen alls
Vem fick du senast sms av? emma foppa forsberg
vem tänker du på nu? dddddde ni
pratade du senast i telefon med? erik
vems hus var du senast i? amandas
vem önskar du var med dig nu? en pussig en=)
vem är din favoritsläkting? farmor!
vem i din skola går dig mest på nerverna? hmm, jag vet inte eller jo jag vet men vi tar nog inte det här :P


VAR
var går du i skolan? skellfteå, john bauer
var är din telefon? här bredvid mig
var är din mamma? hos ronnyboy
var sover du?  i min sköna stora säng
var handlar du mest? hmm, gina kanske?
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? tyskland ;) (det är boffes, hon har min kofta) haha
vart åkte du senast bil? till amandas hus =)
var i ditt rum är du? skrivbordet


VAD
vad åt du senast? godis
vad drack du senast? vatten
vad är det för färg på dina byxor? beiga
vad är den närmaste saken som är blå? min plånka
vad gillar du mest med skolan? klassen
vad har du på fötterna? svarta sockar
vad är din favorit färg? rosa
vilken film såg du senast? jag kommer inte ihåg... Hmm, prom night eller något?
vad hör du just nu? Missy Higgins-where I stood


HAR DU NÅGONSIN
sovit i en annan säng? ja
hånglat på en bio? jo
tyckt att din kusin är het? nja
sovit naken? ja
kört över hastighetsgränsen? ja
målat om ditt rum? jodå!
dansat framför en spegel? ja
stulit pengar från en kompis? nä ;P
hoppat in i en bil med folk du just träffat? ja
varit i slagsmål? att jag har ;)
smugit ur ditt hus? ja
haft känslor för någon som inte känt detsamma? jo
hånglat med en främling? ja
älskar eller saknar någon nu? saknar :)


NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS
någon som förstår dig: malle, amanda, linnea, boffe, anna och emma
någon som du saknar: ärligt? david n
vem pussade dig senast: söteee :)
vem ringde dig senast: erik
vem ringde du senast: mamma
vem var hemma hos dig senast: boffe kanske?
vem var du hemma hos senast: amanda
har du några kärleksproblem: tjaa, jo det har jag nog
har du käkat något idag: ja
har du pratat med ngn idag: Ja
har du gråtit idag: jo en skvätt när jag såg lets dance; )
har du skrattat idag: som fan!
Dagens outfit: beiga chinos och svart adidas kofta åter igen;p
Dagens låt: missy higgins-where i stood
Dagens dusch: i morse
Dagens frisyr: svans med fläta :]
Dagens smink: mascara, solpuder, ögonbrynspenna och rouge
Dagens vill ha: en söt i min säng
Dagens drog: gorre
Dagens tråkigaste: att jag kom till skolan och skulle göra matterprov och läraren var inte ens där.........
Dagens roligaste: åh, så mycket så mycket =)
Dagens måste: sova, cup imorogn + jobba

godnatt kära vänner :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0