but hellooo

Sitter hemma just nu, vid lillebrors dator fakitkst för den var igång så var lika bra:) Har sovit mer än 9h inatt, HUR SKÖNT SOM HELST!:)
Ska ta bussen till 11.05 vi hade ingen lektion nu imorse så fick sovmorgon:))
När jag kommer hem sen så blir det väl bara att ta det lugn och sen trääning:) Dock sliten än typ sen helgen:P

Igår sov jag var med emma, sov, var med emma, såg beck och sov:P haha:D Dock vad sa vädret igår?? Fiifan jag och emma var ute och gick i över en timme, var ju så sjukt bra väder:)
Nåååja, hade ju inte så mycket roligt att komma med. Men kan lova alla människor att jag håller på att få ett väldigt komplicerat liv nu, ajajaj jossan. Men som jag alltid säger, det löser sig och tar dagen som den kommer;D Sen får det bli ett helvete den dagen det blir ett helllllll, för kommer def inte slippa undan den:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0