BUT HEY!=)

nu orkar jag inte deppamer!:-)
Ser på pelle svanslös med Moa och Sanna nu=) Ska åka hem om en stund och då blir det att städa med mamma, ska fara och köpa hårfärg och frukt osv till ihelgen också=)
Ikväll blir det att ta det lugnt med emma,malin och anna hittills ska försöka få med mig min boffe också.
Och min bästa malle berätta att hon ska få spela träningsmatch med piteå imroogn (allsvenskan) SÅ JÄVLA KUL GUMMAN! Och annika med!! Åh så roligt=)) kör hårt som fan!!
Nåja, ska visa en bild på mig med mitt lovely blad;) heida:D

 yay

Kommentarer
Postat av: Boffe

BUT HEY! fan vad nice, bladet är som gjort för dig gomman :)

2009-03-06 @ 19:02:31
Postat av: Emma

För snygg(t) för att fungera. (bladet alltså)

2009-03-07 @ 01:12:41
Postat av: joffan

haha yeah sure emma;)

2009-03-08 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0