but well helloo!

Blir så irriterad på mig själv, varför bryr jag mig ens? pall it! Har ju ändå förstått att det är så förlääängesen men ändå får jag en klump i magen och it pall? BLÄ SOM FAN! Ändå är jag ju 34567890ggr värre själv;p NÅJA!:D
srr,afkä,mskldbguerhgä

Anywaaaaaaaay, blir en lång dag i skell idag, kommer hem typ 7 så ska jag nog vara med someone efter deee:))
VI har haft innebadny nu på morgonen och vi har en ny innebandylärare på skolan som är hur bra som helst! Han var och kollade på våran kvalmatch hemma och idag satt han och prata med hela klassen om mig och boffe vad vi gjrode bra osv, hade analyserat NANTING! Men är bra =)
Igår såg jag innebadny hos bäx med hon å monica, hur trevligt som helst och efter det så sprang jag hem från bojjn och he gick fasen snabbt men det var för att jag var så rädd när  det var så mörkt ute^^ haha:D

nää, heida:DD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0