cause you're hot then you're cold

ja men he är it lätt!
Nu är det msn pepptalk, rosa blad, glada miner, ledsna miner, barn på nytt, tänka på vuxenlivet.
Jo men tankar såhär på natten kan ju vara trevligt va?
Tänkte bara berätta att jag fick ett nytt blad idag, ett ROSA ics, det är så underbart och jag blev så glad=) iih behövdes=)
Har käkat för en helg idag helt galet, mackor,semla,lite godis, en glass tjaaaaaaaaa ska vi fortsätta? haha Blir fint med träning hela helgen och sådär=)

Länsträff i a-jaur i helgen och jag har fått veta top secret information så jag är glad igen, underjävlabart!
Hoppas ni har en bra helg, jag hoppas på det iallafall=)

 älskade boffe

Kommentarer
Postat av: Ls

Ring mig jossan!!! På min mobil!!! Jag är pank, ska fylla på mobben idag ;)

2009-03-06 @ 10:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0