:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

aaaaaah, jag vet inte vad jag ska ta mig till, ska jag skratta eller gråta ÄR SÅ JÄVLA GLAD!:D iiiiiiiiiiih:D:D:D:D
det blir ,förstår ni gott folk jag drar??
bra dag blir det idag:D puss puss puss! idag blir det en BRA dag jag är 100% jaaaaa:D

 Okej, nu vet ni jag är glad :) haha Iaaaaallafall
Nu är jag på skolan vi har datakunskap och vi sak jobba med Excel som jag har gjort dam vm i så jag har faktikst rätt stor koll :D Behöver förhoppningsvis inte göra allting då;D
Och vår lärare är så försiktig och lugn så det går inet att förklara:P

Nåja, idag har jag köpt en ny jacka en brun skinnjacka tööp, jag pass ju typ inte i någon men det gör inge den får fonka:D haha
Efter skolan ska jag sprigna på hm och köpa nå underkläder också så har jag gjort bort det.
Ikväll får jag se vad som händer:))) Ska ialalfall ut och springa när jg kommer hem men kvällen är inte slut efter de inte, nejnej=)
Imorogn har jag fasen matteprov på morognen sen är de körskola och köra bil igen, har it nämn nå men jag har faktiskt börja nu på körskolan, bättre sent eller aldrig, visstdå;p haha:D

Nä, hejdå :D HAPPY HAPPY GIRL, WITH A HAPPY HAPPY SMILE: )

 Jag och söt sossan:)

Kommentarer
Postat av: Boffe

och VEM är det som har instruerat dig i excel då? :P

hehe ;)

2009-03-26 @ 19:32:57
Postat av: joffan

ja men okiiiiiiiii, det är väl du ;)

2009-03-27 @ 06:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0