; )

heeeeee uuups jag missade bussen idag, igen:P Förstår inte hur det går till. Eller det kanske är lättare att missa den när man bor 3min ifrån?
Iallafall, ska ta bussen 8 till skellhell och sedan är det skolan som gäller!

Har väl inte hänt något speciellt under min vecka, eller beror väl på hur man ser det:]
I'm a very happy girl right now though!;D
Ikväll får vi se vad som händer har ingen träning idag så blir att vila, ska hittooo på nå sköj iallfall;>
Nååja, funderar på att ringa och väcka en och få ut lite sanningens ord för en gångs skull så jag bara kan släppa allt och sluta tänka så ofantligt mycket, tror det är min specialié, att tänka alltså:P Finns det någon som tänker lika mycket som jag tror ni? Tror inte jag iallafall:P Är ändå värst på bussen!!!! Över en timme i en buss och lyssna på musik (jag lyssnar alltid och jämt nästan bara på texterna) Vilket gör att jag relaterar allting till något och börjar tänka så det knakar i skallen, blir arg på mig själv nu när jag tänker på det:P haha Anywaaaaay, have a great day! :)



This was never the way I planned
Not my intention.
I got so brave, drink in hand
Lost my discretion
It's not what I'm used to
Just wanna try you on
I'm curious, for you,

Caught my attention ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0