even the best fall down sometime

Joffan här!
Nej men hej! Har alldeles nyss kommit ut från en välbehövlig dusch, mitt hår var kort sagt som ett smörpaket:] haha
Ikväll har vi haft mental träning med innebadnyn, var väldigt behövligt det med! Vi har ju kvar ett kval nu sen är det div.1 nästa!
Fortsatte min kväll hos Bäx också, mötet slutade rätt sent så kom hem för en liten stund sen:)
Imorogn ska jag på styrkemix med anna och amanda, sen stan med little ls och på kweeeln är det innebandyträning:)
På onsdag vejt i it, får se om jag far norrut, återstår helt enkelt att se:) hmm ja torsdag beror på vart jag är och även fredag. Lördag är det länsläger i arvidsjaur, vi ska nöta på det sista innan sm i april: )
hmm, något mer? I don't think so!
Blir garanterat ett lyckat lov:) hoppas det iallfall!

Vi vann ju matchen i lördags och var sjukt kul lagfest på kvällen, är nog svårt att hitta så bra lag alltså! Tycker fan synd om människor som inte spelar någon lagsport:P

Nej faktikst. nu ska jag måla mina tånaglar och naglar så dom blir röda och fina:) Ha en bra natt, puss!


Haha Josefin Sandlund 3år, har vunnit serien obesegrade och ska få tårta! Som tibban sa "årets bild" haha

Kommentarer
Postat av: angelica

hahah så söt bild :)

2009-03-03 @ 01:15:05
Postat av: joffan

haha, men visstdå;) haha

2009-03-03 @ 01:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0