FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

:(((((((((((((((((((((((((((((((( inge div.1. Kan inte förklara hur jävla pissigt allt känns. Visst att dom vann, men på sättet dom vann är helt sjukt domarna blåste sönder matchen och gav oss utvisning på utvisning, dömde bort ett mål som VAR MÅL, gav dom ett mål när det var huvudskada och när det är de så ska spelet blåsas av OMEDELBART och det ska bli tekning. Men nä, och sen när man försöker prata med dumjävlarna så säger dom ingenting.,
Jag sa det till dom igår men jag säger det igen NI TVÅ BEHÖVER ALDRIG MED DÖMMA INNEBANDY!!!!!!!!!!!!!!!!

annars då? Jo jag mår ändå helt okej, känns surt som fan med innebandyn men finns ju annat bra också, nog för att de är mitt liv kort sagt. FAN. nåja:P
pusssse


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni behövde komma ner på jorden. nu vet ni att ni inte är bäst. dags att bli ödmjuk

2009-03-22 @ 15:51:43
Postat av: Anonym

och jag orkar inte ens kommentera dendär dumma kommentaren. Vi är för bra för division 2, okej?

2009-03-22 @ 17:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0