gaaah

varför är jag så jävla dålig i matte? Förstår fan ingenting och kommer aldrig klara provet idag, finns it en suck! SKulle nog ha pluggat mer igår men nä;p
Ska sminka mig snart och sen ta bussen till skell, efter provet ska jag på körlektion, stan och köpa ett par shoes och sen hem till pite och fika med mina friends :)
Ikväll är det girlsnight vill jag tro? Skulle inte sitta fel inte, kan ju älska att vara med brydarna och jag har fna mycket att berätta om nu ska ni veta ;)

Imorgon börjar jdm, vi har match på morgonen sen direkt efter den ska jag och jobba till 16 och 16.45 har vi nästa match = stressigt som FAN! Och sedan har vi en match på kvällen också, imorgonkväll kommer jag vara död alltså, får se om man umgås med någon som är lika död som en själv tror inte det kan vara så svårt med tanke på vad som händer idag för endeel, tror det blir jättebra =)

Nu- frukost och smink, pussseEEeeeeEeE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0