"han har ju alltid varit en trygghet för dig"

jo emma det har han, men inte nu.

Hej=) Sitter på skolan nu, vi har gjort en artikel om en speciell låt och för mig var det enkelt - the dog days are over av florence and the machine. Snacka om att man börjar inse lite då, hooo nu äre över :D
Depp ändå, besviken nanting över lördag men vad ska man göra? fasikens.
Fick ju det ändå bra senare=)) puss!

Ikväll ska jag somsag på spinning, fick med mig nickpicke, får se vad de blir efter den, kanske nå riikitgt bra? =))
Nä, nu ska jag leka med mina klassmates i dom förstora mjukisbyxorna och en gul kofta och uppsatt risigt hår;>


Riktigt trist att det slutar såhär bara, trodde inte att någon kunde förändras så mycket på så lite tid. Men är väl lika bra det är nu istället för sen så jag inte gör fel val. Men ja, du var en trygghet för mig, men den känslan är ju dock borta.
don't forget var det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0