honestly, my life would suck without you..

Heej! :) Sitter på skolan nu, tråkigt nanting men vi slutar alldeles snart :p då är det direkt in till stan gå på ica med Boffe och köpa middag eftersom vi ska till boden direkt vi kommer hem och spela länsmatch :)

Igår gjorde jag kort sagt ingenting förutom att jag var med söte på kvällen, men på dagen gjorde jag nada binlada :P
Somnade ändå i bra tid och fick vita halv 8 imorse att jag skulle till tandläkaren klockan 9 imorse så sagt och gjort jag gick dit, hade en kontroll? och fick veta att jag hade ett hål så jag sak dit igen:P

Nååååååja, måste ju vara tråkigaste inlägget hittills. Iallfall imorogn är det onsdag så på dagen är det skola och vi ska ha företag för en dag och får se vad  vi ska hitta på, sen ska jag på körlektion och eftersom jag far iväg torsdag så ska jag försöka boka in att vara med malle och ls vill även vara med söte.. hmm  kan bli svettigt men nog ska jag fixa det ;) Har ju även någon timme på mig på torsdag så kan gå :)
Nää, heida! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0